-
فروش مجموعه آموزشی ۳D’s Max کمپانی Digital Tutors – (زبان اصلی)
یکشنبه 7 آذرماه سال 1389 18:05
تعداد دی وی دی : 8 قیمت : 15450 تومان برای اولین بار یک مجموعه آموزشی ویژه نسخه 2009 از تری دی مکس به همراه سورس پروژه ها و تمامی پلاگین های 2009 ! تمامی آموزش های منحصر نسخه 2009 ابر نرم افزار Autodesk 3DS Max از کمپانی های معتبر دنیا را یکجا در اختیار داشته باشید ! پس از انتشار بسته های آموزشی تری دی مکس کمپانی های...
-
آموزش 3D Max - تری دی مکس
یکشنبه 7 آذرماه سال 1389 17:37
سیستم ها اشیائی هستند که به شیوه های خاص به یکدیگر مرتبط و مقید هستند به طور کل از سیستم ها می توان برای متحرک سازی استفاده نمود. سیستم ها را می توان در این آدرس پیدا نمودcreate>system در منوی سیستم اول گزینهbone می باشد که در زیر توضیح خواهم داد. Bone Bone به معنی استخوان می باشد.Bone یک سیستم برای متحرک سازی می...
-
آموزش 3D Max - تری دی مکس
یکشنبه 7 آذرماه سال 1389 17:34
این اشیا باریکه هایی هستند که در محیط3DS MAX به عنوانSplines شناخته می شوند. به کمک این اشیاء و یک سری تغییردهنده یا عملیات مدلسازی می توان اشیائی پیچیده ساخت. باریکه ها را می توان در منویCreate>Snaps پیدا نمود. این اشیاء دارای اشکال مختلف می باشند. که در زیر به توضیح آنها خواهیم پرداخت. Line به وسیله این گزینه می...
-
آموزش 3D Max - تری دی مکس
یکشنبه 7 آذرماه سال 1389 17:33
در این قسمت شما را با یک سری دیگر از اشیاء پیش ساخته معماری آشنا خواهیم کرد. دربها دربها به شما این توانایی را می هند که شما دربهایی با ریزنکات و جزئیات ایجاد نمایید و همچنین می توانید این دربها را به وسیله پارامترها و فیلدهای عددی متحرک نمایید. و به وسیله همین پارامترها آنها را باز و بسته نمایید. سه نوع درب در...
-
آموزش 3D Max - تری دی مکس
یکشنبه 7 آذرماه سال 1389 17:29
ساخت اشیاء و معماری در نرم افزار3DS MAX6 ما می توانیم از اشیاء معماری پیش فرض استفاده نموده و سرعت انجام عملیات خود را بالا برده. به منویCreate رفته و از طبقه بندیGeometry گزینهAEC Extended را انتخاب می کنیم در این منو چند نمونه از این اشیا معماری وجود دارد. اولین گزینه موجود در این قسمت گزینه Foliage می باشد این...
-
آموزش نوار ابزار - آموزش 3D Max
یکشنبه 7 آذرماه سال 1389 17:28
این دکمه یک مرحله قبلی را معکوس می کند یعنی آخرین عملیات انجام شده توسط شما را معکوس می کند. Redo این دکمه آخرین عملیات لغو شده توسط فرمانUndo را برمی گرداند. Select and Link این دکمه اشیاء انتخابی را به یکدیگر مرتبط می کند یعنی(Link) می دهد. Unlink Select این دکمه اشیاء انتخابی را که متصل هستند اتصالشان را از بین می...
-
آموزش 3D Max - تری دی مکس
یکشنبه 7 آذرماه سال 1389 17:26
مدل سازی شماره(2) ساخت شکلهای توسعه یافته(Extended Primitive) مجموعه ای از شکلهای پیچیده و آماده است که می توانید بسادگی شکلهای ابتدایی داخل صحنه ها ایجاد نمایید. برای ساخت این نوع شکلها از پانلCreate یا منویCreate استفاده می کنیم. داخل پانلCreate منوی این پانل را کلیک نموده و گزینهPrimitiveExtended را کلیک می کنید تا...
-
آموزش 3D Max - تری دی مکس
یکشنبه 7 آذرماه سال 1389 17:24
مدل سازی شماره 1 در نزم افزار3DS MAX چندین راه برای ساخت اشیاء وجود دارد. یکی از این راه ها استفاده از اشیاء هندسی (استاندارد) می باشد. این دسته اشیاء هندسی که بهstandard primitiveمعروفند در پانل create قرار دارند. این پانل همانگونه که از نام لاتین آن معلوم است کار خلق و بوجود آوردن اشیاء در صحنه را برعهده دارد. قسمتی...
-
آموزش منوی Group - آموزش 3D Max
یکشنبه 7 آذرماه سال 1389 17:22
این منو و فرمان های داخل آن برای دسته بندی و اجتماع دادن چند شی در صحنه مورد استفاده قرار می گیرد. فرمان Group به کمک این فرمان شی های انتخاب شده در صحنه را به صورت یک گروه در می آوریم به این صورت که زمانی که یک شکل انتخاب می شود تمام اشکالی که با آن شکل تشکیل گروه را داده اند انتخاب می شوند. فرمان Group un : این...
-
آموزش فرمان های منوی Edit - آموزش 3D Max
یکشنبه 7 آذرماه سال 1389 17:18
این منو شامل فرمانهایی برای انتخاب و ویرایش اشیاء صحنه است این فرمان ها به قرار زیر می باشند. فرمان Undo آخرین عملیات انجام شده توسط شما را معکوس می کند و برمی گرداند و معادل کلیدهای میان برCtrl +z است. فرمان Redo این فرمان آخرین عملیات لغو شده توسط فرمانUndo را برمی گرداند و معادل کلیدهای میان برCtrl+y است برای...
-
آشنایی با محیط 3DS MAX - آموزش 3D Max
یکشنبه 7 آذرماه سال 1389 17:14
در این قسمت شما را با محیط3DSMAX آشنا می کنیم. محیط برنامه پنجره ای است شامل دیدگاه ها، نوار ابزار، منوها و پانل ها. در محیط برنامه روش های زیادی برای اجرای عملیات است بعنوان مثال برای ساخت اشیاء از منوهای پانل فرمان استفاده می کنیم. نوار منو : نوار منو درست در زیر نوار عنوان برنامه قرار دارد که تمام فرمان ها و عملیات...