این دکمه یک مرحله قبلی را معکوس می کند یعنی آخرین عملیات انجام شده توسط شما را معکوس می کند.
این دکمه آخرین عملیات لغو شده توسط فرمانUndo را برمی گرداند.
این دکمه اشیاء انتخابی را به یکدیگر مرتبط می کند یعنی(Link) می دهد.
این دکمه اشیاء انتخابی را که متصل هستند اتصالشان را از بین می برد.
این گزینه لفافه های فضایی را بر سیستم ذره ای مقید می کند.
به کمک این منوی کرکره ای می توانیم بر اساس انواع شی ها و ابزارهایی که در داخل نرم افزار است فیلترگذاری برای نوع انتخاب کنیم. یعنی هر کدام از نوع هایی که در این کرکره وجود دارد انتخاب کنیم همان نوع و دسته را در نماها می توانیم انتخاب و تغییر دهیم.
به کمک این دکمه می توانیم اشیاء داخل صحنه را انتخاب کنیم.
به کمک این گزینه می توانیم اشیاء داخل صحنه را بر اساس نام آنها انتخاب کنیم.
به کمک این گزینه می توان نوع و چگونگی انتخاب در صحنه را مشخص کرد.
به کمک این گزینه می توان مشخص نمود که زمان انتخاب چند شی اگر مقداری از شی خارج از کادر ماند آن شی انتخاب شود یا خیر.
به کمک این ابزار می توان اشیاء داخل صحنه را حرکت داد.
به کمک این ابزار می توان اشیاء داخل صحنه را چرخاند.
به کمک این گزینه می توان یک شی را در راستای محورهایX ,Y, Z تغییر اندازه داد.
به کمک این منوی کرکره ای شما می توانید نوع مرکز ثقل و محور چرخش یک شی را مشخص کنید. که به چه صورت باشد به صورت جهانی یا نما یا صحنه یا شخصی یا بر اساس تنظیمات سلسله مراتبی و غیره ...
به کمک این گزینه می توانید به صورت موقت یک محور چرخش ایجاد نمایید که به صورت مرکزی یا دلخواه یا به صورت محور چرخش پیش فرض باشد.
به کمک این گزینه می توان پارامترهای فرعی یک شی یا تغییر دهنده یا کمک کننده یا لفافه فضایی و غیره ... را به صورت دستی انجام دهیم.
به کمک این گزینه ما می توانیم نسبت به اشیاء یا گرید یا نقاط در صحنه کشش و جاذبه ایجاد نماییم تا درصد خطا کم شود.
به کمک این گزینه می توان کششی در میزان چرخش اشیاء ایجاد کرد یعنی تعیین کرد که با چرخش یک شی این شی چند درجه چند درجه بچرخد.
به کمک این گزینه می توان میزان درصد چسبیدن را معلوم ساخت.
به کمک این گزینه می توان گروه ها یا اشیاء یا نقطه ها، خط ها و لبه ها و یا سطح های انتخابی را حفظ وSave نمود و در گروههای مختلف این انتخاب ها را نگهداری کرد.
به کمک این منوی کرکره ای می توان گروههایSave شده را بازخوانی نمود.
به کمک این گزینه می توان اشیاء انتخابی را به صورت آینه های و معکوس در راستای محورهایX ,Y, Z کپی یا منتقل نمود.
به کمک این فرمان می توان اشیاء را در صحنه بر یکدیگر ردیف نمود.
این گزینه برای مدیریت لایه ها و نیز ویرایش لایه های موجود در صحنه می باشد.
این دکمه پنجرهCurve Editor را باز می کند این پنجره برای مدیریت پارامترها و متحرک سازی می باشد.
این گزینه پنجرهSchematic View را باز می کند در این پنجره شما می توانید مدیریت به تنظیمات سلسله مراتبی و نیز مدیریت به اشیاء در صحنه کنید.
این گزینه پنجره مواد را باز می کند این پنجره می تواند موادی را که در خود می سازد به اشیاء داخل صحنه اختصاص دهد.
این گزینه پنجرهRender Scene را باز می کند در این پنجره شما می تواند تنظیمات مربوط به رندر را تنظیم نمایید.
این گزینه مدل های مختلف رندر را در اختیار شما می گذارد که یک رندر به انتخابی باشد یا خیر.
این گزینه یک رندر سریع از صحنه جاری می گیرد.